۱۳۹۲ بهمن ۱۹, شنبه

افتتاح سی پروژه در هرات

محترم مهندس ویس احمد برمک وزیر احیا و انکشاف دهات (۳۰) پروژه عالم المنفعه را در مربوطات ولسوالی های کرخ و انجیل ولایت هرات افتتاح و به بهره برداری سپرد.
وزیر احیا و انکشاف دهات روز سه شبنه جهت یک سفر کاری عازم ولایت هرات گردیده و ضمن ملاقات با سید فضل الله وحیدی والی هرات و هیت رهبری آن ولایت در رابطه به راه های بهتر تطبیق پروژه های بنیادی و عام المنفعه وزارت در روستاهای آن ولایت با آنها صحبت و تبادل نظر نمود.
محترم ویس احمد برمک در جریان سفرش به آن ولایت در حالیکه از طرف شماری از نماینده گان مردم  در پارلمان، والی هرات، رییس و شماری از اعضای شورای ولایتی و هیات همراه، همراهی میگردید به ولسوالی های کرخ و انجیل رفته، پروژه های یاد شده را که شامل یک پایه پل (۸۲) متره، (۵) پروژه برق آبی و کانال، یک پایه پل (۲۰) متره، (۱۱) پلچک، شبکه های آبرسانی، اسفالت بیش از (۶) کیلو متر سرک، مجتمع فرهنگی و دیوار استنادی بوده به بهره برداری سپرد.
پروژه های یاد شده که (۹۲)ملیون  و (۵۰۰) هزار افغانی هزینه برداشته از بودجه وزارت احیا و انکشاف دهات تمویل و از طریق برنامه های همبستگی ملی، انکشاف منطقوی و راه سازی روستایی به همکاری شوراهای انکشافی قریه و ولسوالی تطبیق شده، که با بهره برداری پروژه ها برای هزارها باشنده روستایی در بخش های مختلف زنده گی سهولت های لازم فراهم گردیده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر